Hyvät asiakkaat, uusi kautemme alkaa 30.3.2017! Lipunmyynti on jo käynnissä, parhaimmat hinnat saatte verkosta käsin.  Helsingin ja Tallinnan lipputoimistot avaamme pari viikkoa ennen kauden alkua. Siihen asti puhelukeskuksemme palvelee Teitä ma‒pe klo 09‒16.
Tervetuloa taas Suomen lahden nopeimpien matkaan!

Vuoron peruuntuminen

Linda Line ei vastaa aikataulumuutoksista, (lähdön tai saapumisen myöhästyminen tai vuoron peruuntuminen), jotka johtuvat vaikeista sääolosuhteista tai muista yhtiöstä riippumattomista syistä (ns. force majeure, tulli- tai rajamuodollisuudet sekä tekniset syyt). Säätilan tai muista Linda Linestä riippumattomien syiden (force majeure) takia peruuntuneesta matkasta asiak-kaalle mahdollisesti aiheutuneita lisäkuluja tai ansionmenetyksiä ei myöskään hyvitetä.
Aluksen kapteenilla on oikeus perua matka viimeistään 1 tunti ennen lähtöä. Linda Linen kassa ilmoittaa kaikille matkustajille matkan peruuntumisesta tekstiviestitse. Mat-kustajia pyydetään myös itse olemaan yhteydessä Linda Linen kassaan esimerkiksi puhelimitse tai seuraamaan yhtiön kotisivulla olevia uutisia ennen matkan alkua. Mikäli laiva ei kulje sään (tuulennopeus yli 15 m/s ja/tai aallonkorkeus yli 3 m) tai teknisen vian vuoksi, voi varausta käyt-tää satamassa sijaitsevan kassan antamien tietojen mukaisesti:

  • Varaus on voimassa liikennöintikauden loppuun Linda Linen aluksilla asiakkaalle  sopivana  ajankohtana (paikkatilanteen mukaan). Liput, jotka lunastetaan 1.10. jälkeen, ovat voimassa seuraavana vuonna 31.5. asti.
  •  Lipun hinnan takaisinmaksu, suoritetaan 1-3 viikkon kuluessa matkan peruuntumisesta.
    Matkustaja voi esittää palautuspyynnön kahden kuukauden sisällä täyttämällä sähköisen lomakkeen Linda Linen kotisivujen kautta, ja rahat palautetaan tämän tilille.
  • Siirto lähimmälle Linda Linen omalle tai yhtiön kumppanin lähdölle.
  • Sarjalipun matkat laitamme sarjalipulle takaisin.

Palautuspyyntö